شیـن میـم دال ..

شهیـد محـمد رضـا دهقـان امیـری ..

شیـن میـم دال ..

شهیـد محـمد رضـا دهقـان امیـری ..

بایگانی
آخرین نظرات

یه روز ازم پرسید :" چرا کار نظامی نمیکنی ؟ "

جمعه, ۵ خرداد ۱۳۹۶، ۱۲:۰۵ ق.ظ


یه روز ازم پرسید: "چرا کار نظامی نمیکنی؟"
به شوخی گفتم: "صبر کن سردار هم میشم! بابا منو راه نمیدن که"
جوابش برام خیلی جالب بود...
"به قول سردار ناصری که توی جمع یگان عملیات ویژه سپاه صحبت میکرد ،

ما باید برای سپاه حضرت حجت آماده بشیم...باید رزم بلد بود...باید جنگ بلد بود...حضرت حجت جنگجو میخواد...
شعار ما فقط اینه اللهم عجل لولیک الفرج
اما وقتی حضرت حجت ظهور کنه میتونیم توی سپاه حضرت خدمت کنیم و بجنگیم؟ چیزی از هنر جنگیدن بلدیم؟"
انقد جوابش دندون شکن بود که من ساکت موندم...

یعنی اصلا جوابی نداشتم درمقابل حرفش...
چند لحظه بعد گفتم: "313 نفر هستن دیگه!...از ما بهترون تا دلت بخواد هستن!"
گفت: "کی مثلا؟!! کی فکر میکرد عقیل بختیاری یا رسول و باقی شهدا شهید بشن؟! اما شهید شدن و جزو 313 شدن به قول خودت..."


محمدرضا! کی فکر میکرد تو شهید بشی و جزء یاران امام زمان (عج) باشی؟ :)
به حرفات خیلی خوب عمل کردی...

به نقل از دوست شهید ●• 

پ.ن : شهادت .. اسم نیست .. رسم است

آن هم رسم مَردان خدا :)

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۶/۰۳/۰۵
خانوم ِ دانِشجو :)

نظرات  (۳)

۰۵ خرداد ۹۶ ، ۰۰:۱۷ نوید شریفی
زیبا بود 
پاسخ:
ممنون 🌸⚘
۰۵ خرداد ۹۶ ، ۰۰:۲۴ نوید شریفی
وقتی این جور مطالبو(درباره شهید) می خونم دلم می لرزه
نمی دونم حسودی میکنم؟!
یا به خودم فکر می کنم که الان کجای کارم؟!
چقدر خوبم؟!
چقدر لیاقت دارم؟!
نسبت به اتفاقای خوب و بد اطرافم چطوری رفتار کردم؟!

هر چی هست به خوب بودن خودم و زندگیم کمک می کنن
دوس دارم شهدا رو و راه و رسمشون رو و مخصوصا اخلاق نابشون
پاسخ:
بله دقیقا ..
الگو قرار دادن سیره شهدا خیلی به تقویت ایمان آدم هم کمک میکنه ..
وقتی غرق بشی در این راه و روش ها .. خالص بشی از همه گناه ها ..
به جای مرگ شهادت میشه زندگی شیرینه اخرویت ..
انشاءالله عاقبت بخیر باشید
التماس دعای زیاد
۰۵ خرداد ۹۶ ، ۰۰:۳۶ نوید شریفی
مب ترسم نمی تونم        
http://bayanbox.ir/info/5017432874205091660/Untitled2 
پاسخ:
ترس ؟! 
توکل کنیددد 
تلاش کنیدد
حتما موفق میشید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی